lauantai 24. marraskuuta 2012

Takaisin elämässä.

Hyvähuono viikko takana. Ensinnäki, ärsyttää, että mun kämppä on _edelleen_ räjähtäny, toiseks, etten oo ottanu kuvia mistään, kolmanneks, rastat kesken, neljänneks, on tapahtunu huonoja juttuja ja ahistanu, mutta kerron vaan niistä hyvistä!

Maanantaina Eemeli oli mun luona kylässsä, jutoiin kahvia, syötiin ruokaa ja kateltiin leffaa, nii ja pelattiin logo quizia!

Tiistaina sitten kävin vähän sählyilemässä ja Tatu oli kylässä. Keskiviikkona huonopäivä, mutta silti pakotin itteni sählyyn ja sen jälkeen Joel tuli tänne ja nautittiin pari olutta ja kuunneltiin uutta Three Days Gracea! Se pelastikin sitten koko päivän. Myös Saipe pyörähti illalla tupakoimassa.


Torstai meni mietiskellessä, että mitä sitä keksii, ja käytiin limpparilla Vilkissä, sekä lähettiin Jyväskylään mäkkiin Ellun, Koutsin, Rosan ja Puustin kanssa. Sitten menin vielä pyörähtämään myöhemmin opistolla ja kattomassa kun pojat pelaa ja pelasin iteki logo quizia.

Eilen lähettiin Tatun kanssa käymään Jyväskylässä Saran ja Aapelin luona, sitten käytiin myös kattelemassa mulle vaatteita H&M:ltä, mutta siitä ei tullu tatun kanssa yhtään mitään! Mutta oli pitkässtä aikaa hauskaa Tatun kanssa, niin ja tehtiin jotain muuta ku katottiin telkkaria. Käytiin kotimatkalla ruokakaupassa ja mun luona tehtiin yhessä tortilloja, ennen kun Ellu ja Koutsi haki meijät kyytiin. Tästä suunnattiin Hipalle tienaamaan, mutta ei sitten tienattukaan, joten lähdettiin ajamaan Sumiaisiin ja siitä Konnevedelle. Konnevedellä kävin Juuson, Ellun ja Koutsin kanssa kahessa paikallisessa ja sitten palailtiin kohti Suolahtea.

Tänään löhöttiin Tatun kanssa vaan, eikä tehty kyllä yhtään mitään koko päivänä, kunnes vein sen kotiin ja kävin ite kaupassa. Söin äsken vähäsen ja pikkuhiljaa suunnittelen töihin lähtöä.

On ollu kiva viettää aikaa kavereiden kanssa näin paljon ja pikkuhiljaa saada sitä elämää takaisin. Pitkän aikaa mun kaikki vapaa-aika meni Tatun kanssa vaan kahestaan (tai +Ellu ja Koutsi), ja musta tuntu, ettei mulla oo enää niitä kavereita silleen, miten mulla ennen oli. Nyt vähän kerrallaan koitan löytää ne ihmiset takasin ja viettää aikaa niiden kanssa, en edes muistanut, kuinka ihania ystäviä mulla onkaan! Tatun kanssa on  kyllä mukavaa, ja onhan se täällä kahdesti tällä viikolla ollut, mutta on hyvä ottaa aikaa muillekin ystäville. Aluks oli tosi outoa ja hankalaa, kun tuntu, ettei oo mitään jälellä elämässä enää, mut on niitä ystäviä siellä kun vaan ettii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling