perjantai 28. joulukuuta 2012

Elämä on voittanut.

Hyvää loppuvuotta toverit!
Mun joulun jälkeinen aika, tai jouluaaton jälkeen aika, on mennyt täällä Kouvolassa Johannan kanssa. On ollu tosi mukavaa. Ollaan ajeltu ympäriinsä, mäkkiläskeilty, käyty kahvilla parin tutun luona, tänään käyty alennusmyynneissä pikasesti ja haaveiltu valokuvaamisesta. Ihan huikeeta siis. Toivonkin, että Jossu nopeasti sais autonsa takaisin ja ajelis sillä kyläileen mun luo. 

Tänään aloitin myös lisätukka-askartelun.
Vampire Diaresin seurassa toki!
Oon niin innoissani uudesta kalenteristani, jonka ostin ja hetihän sinne tuli merkintä...
4.2. siis suuntaan Eemelin kanssa Tallinnaan. 
Oli pakko merkitä huomisen ohjelma kalenteriin.
Meen omaan kotiin, jeiii! Oon niin onnellinen mun kodista,
mun on ikävä sinne, ja mun on ikävä sitä, että pääsee nukkumaan sellasen ihanaisen viereen,
mitä huomenna toivottavasti pääsee. Ja muutenkin, kerkee nähä vähän kavereita sitten ja kaikkee juttua.
Shh.... Älkää sanoko sanaa koulutehtävät.....
Ostin alesta vihdoin ja viimein kauan haluamani hapsupaidan,
toi on sellanen kunnon teltta, mitä tahoinki.

Vähä viel fiilistelymusiikkia teille,

ps. voisko joku kertoo, miten saan noit youtube-linkkei ilman videoo, sillee kivastee? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling