sunnuntai 20. tammikuuta 2013

I miss you.


Mun teki mieli itkeä, koska olin niin onnellinen. Mun teki mieli itkeä, koska tiesin, ettei se kestä kauaa. Mun tekee mieli itkeä, koska mulla on ihan liian kova ikävä. Mä en oo tottunu olemaan näin kauan yksin. Mä en oo tottunu nukkumaan joka yö yksin. Kun mä sain nukkua turvassa yhden yön, mä olin maailman onnellisin herätessä. Mä olin niin onnellinen, mutta nyt on taas monta yötä yksin. 

Mua harmittaa hirveesti, että aikaa on niin vähän. Mua harmittaa ihan kamalasti, että kaikki asiat on nyt näin. Ja sitten mua vielä pelottaa. Pelottaa ihan hirveästi lähteä kolmeksi viikoksi vielä kauemmas. Lähen kolmeksi viikoksi ihan liian kauas. Vaikka haluisin olla lähellä. 

Mutta sitten kun on lähellä pitkästä aikaa, se tuntuu paljon paremmalle, kun silloin, kun on lähellä joka aamu. Se tuntuu ihan erilaiselta. Mutta en mä silti halua olla tällasessa ikävässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling