tiistai 12. helmikuuta 2013

Lomalla viimeinkin!

Otsikko kertoo siis viimeviikosta, jolloin olin hiihtolomalla.

Jyväskylä. Leffa. Ruoka. Tallinna. Koti. Luosto. 
Tatu. Eemeli. Jenni+lappi-ihmiset.
Ne teki mun loman. <3


  

Edelleen elämääkin suurempi koti- ja hmm, ankkaikävä! On kiva olla pitkästä aikaa Lotan kanssa (VAIKKA SE ON IHAN KAHJO), ja nauraa kippurassa lattialla, kun se kuvaa mun Anttoni (LUE: JESSE KAIKURANTA) -nallesta musiikkivideota. Siis feat. DJ Bernand (KOIRA). Jep. Kolme viikkoa ton kanssa, kyllä taidan mennä suoraan johonki mielenterveysmestaan, ASIAKKAAKS. Mut tahon kotiin, ikiomaan sellaseen, ja sinne semmosen tollon, jonka kanssa voi vaan olla. Möh. En jaksa kirjottaa tosta mun lomasta ihmeitä, mutta mutta.... No tämä kertokoot lapista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling