lauantai 23. helmikuuta 2013

Tyttö tulessa!

Mä olen varmaan kertonut, että mun suosikkisarja (ja ainoo jota oikeesti innolla seuraan) on Iholla. Mä rakastan sen ohjelman aitoutta ja niitä naisia. Se on ihan uskomatonta. Ne on niin vahvoja, mutta heikkoja. Ne on niin aitoja. Ihania. Naisia. Mahtavia. Se ohjelma antaa mulle hurjasti voimaa. Mä huomaan, etten mä oo maailman ainoo tyttö, joka välillä itkee "turhan takia". Mä en oo maailman ainoo tyttö, joka äkäilee turhista asioista. Mä en oo maailman ainoo tyttö. Mä oon vaan tyttö, jolle iskee maailmanloppu, jos jakso jää väliin. Onneksi jokaikinen on nähty. Onneksi jokaikinen jakso on muistuttanu mua siitä oikeudesta olla maailman ihanin tyttö ja elää ja nauttia ja itkeä ja raivota. Onneksi se sarja on olemassa.



Hyvää viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling