sunnuntai 8. joulukuuta 2013

I've tried so hard but I can't let you go



Rasti listalle, The Sounds nähty!

Ton biisin kuuleminen itsenäisyyspäivänä sai kyyneliä silmänurkista. Soundsin näkeminen oli huikeeta ja yks ikimuistoisimmasta hetkistä mun elämässä, ehkä paras keikka ikinä. Oli myös siistiä olla ensimmäistä kertaa katsomassa keikkaa Tavastialla. Tavastialla on tullut ennenkin vierailtua, mutta nyt kun näki siellä loppuunmyydyllä keikalla sen fiiliksen, niin vou. On se vaan siistiä. Mutta ei se nyt varsin se syy ollu, miks piti vähän kyyneleitä pyyhkiä. Se johtu siitä, kuinka paljon toi biisi muistuttaa mulle mun elämäni tärkeimmästä ihmisestä ja sillä samalla hetkellä kun toi soi, mä mietin viimesintä kahta vuotta. Tasan kaks vuotta, Suomen itsenäisyyspäivänä. Kaks vuotta on aika pitkä aika, mutta toivottavasti lyhyt tulevaan verrattaessa. Tasan kaks vuotta ylä- ja alamäkiä, vihaa ja rakkautta. Enimmäkseen rakkautta. Sillä hetkellä kun toi biisi soi, mä en ois voinu olla onnellisempi miettiessäni mun rakkautta. Huh, se fiilis. Love you darling!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling