tiistai 7. tammikuuta 2014

onnea ja uutta

Niinhän tuo on vuosikin jo vaihtunu uuteen ja vähän muuttunu elämä tässä. Uudessa koulussa siis olen jo päivän verran pyöriny ja oli taas yltiöpitkä viikonloppu täynnä monenmoista. Huomisaamuna levänneenä lyhyeen kouluviikkoon! Tai no, levänneenä... juu onhan tässä tullu levättyä ja riehuttua useampi päivä, mutta eilinen "vähän" venähti ja tultiin kotiin siinä kahdeksan jälkeen (siis tänä aamuna) eikä siinä sitten nukutanu niin pelailtiin sängyssä varmaan kaksi tuntia kolmen vihjeen maapeliä (don't even ask) eli siis sängystä noustiin ilta puoli seitsemän.... saas nähä monelta tulee uni tänä iltana tytöllä silmään... No juu. Mä koitan olla hieman ahkerampi tän blogin suhteen ja ajattelinkin postailla teille vähän mun kodista tässä lähitulevaisuudessa. (postausideoita otetaan vastaan)

Tällä hetkellä täällä asunnossa varmaan juoksee rottia ja hiiriä, eikä kummastuttais jos jostain vaatekasojen alta paljastuis ruumis. Koti siis on kuin pommin jäljiltä. Olen monta päivää sanonut itselleni, että HUOMENNA on se suuri päivä, jolloin siivoan. Sitä huomista ei vaan koskaan tule. Siksipä tänään alotin ja siivosin sohvan, ja "makuuhuoneen" huomasin kuinka yksinkertasta ja helppoa tää homma on, kun vähän palottelee. Huomenna mahdollisesti keittiö.

Uuden vuoden kunniaksi uudistin blogin ulkoasuakin ja samalla huomasin että pikakommentointi nappulat näkyy! (eivät edellisessä jostain syystä näkyneet) Eli nyt vaan tykkäilemään tai ei tykkäilemään! Tästäpä tuli sekava sepustus, mutta olkoot, kyllä te selvän saatte.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä mua, darling